Усім відомий чорний квадрат Малевича. Чорний квадрат – це найвідоміший твір російського мистецтва, робота Казимира Малевича, яку він створив в 1915 році. Вона являє собою полотно розміром 79,5 на 79,5 сантиметрів, на якім зображений чорний квадрат на білім тлі.
Це, безумовно, було величезним кроком у нове мистецтво – російського авангарду. Насправді варіантів «чорного квадрата» було мало, а точніше чотири. Усі вони були розвитком однієї теми. Природно вони відмінні один від одного відтінком, малюнком, фактурою.
Малевич, як художник-авангардист був новатором і постійно експериментував у живописі. Він завжди був оригінальний і його квадрат – це особливе сприйняття його бачення й вираження його незвичайної творчості.
Він міг розташувати на площині прості геометричні фігури, у яких будь-яка людина могла розглянути картину селян у полі або щось схоже на фігури людей.
Видалося б, що може бути простіше: чорний квадрат на білім тлі. Кожний з нас може створити такий твір. Але ця картина таїть у собі загадку. Чорний квадрат дотепер притягає до себе вчених, художників, і є якимось символом російського авангарду.
Говорять, що картина Малевича – це результат складної роботи. Придивившись до чорного квадрата, можливо, кожний побачить його по-своєму. Але сам художник уважав, що Чорний квадрат – це вершина всього. Він написав багато теоретичних робіт, де зв'язував свій твір з космогонією.
У цей час у Росії перебувають чотири роботи Малевича із серії «Чорний квадрат». У Москві й Санкт-Петербургові. Це Третьяковська галерея – два, по одному в Ермітажі й Російському музеї.
І по сьогоднішній день цей великий твір мистецтва є загадкою для всього людства. Навіть сам автор провів багато часу в роздумах про створену роботу й можливо тільки йому єдино зрозумілий дійсний зміст картини. На яке сприйняття й розуміння був розрахований чорний квадрат, не знає ніхто.
Хтось побачить у ньому просто чорний квадрат, а може бути, хтось знайде особливий, зрозумілий тільки йому, власний зміст.
Це, безумовно, було величезним кроком у нове мистецтво – російського авангарду. Насправді варіантів «чорного квадрата» було мало, а точніше чотири. Усі вони були розвитком однієї теми. Природно вони відмінні один від одного відтінком, малюнком, фактурою.
Малевич, як художник-авангардист був новатором і постійно експериментував у живописі. Він завжди був оригінальний і його квадрат – це особливе сприйняття його бачення й вираження його незвичайної творчості.
Він міг розташувати на площині прості геометричні фігури, у яких будь-яка людина могла розглянути картину селян у полі або щось схоже на фігури людей.
Видалося б, що може бути простіше: чорний квадрат на білім тлі. Кожний з нас може створити такий твір. Але ця картина таїть у собі загадку. Чорний квадрат дотепер притягає до себе вчених, художників, і є якимось символом російського авангарду.
Говорять, що картина Малевича – це результат складної роботи. Придивившись до чорного квадрата, можливо, кожний побачить його по-своєму. Але сам художник уважав, що Чорний квадрат – це вершина всього. Він написав багато теоретичних робіт, де зв'язував свій твір з космогонією.
У цей час у Росії перебувають чотири роботи Малевича із серії «Чорний квадрат». У Москві й Санкт-Петербургові. Це Третьяковська галерея – два, по одному в Ермітажі й Російському музеї.
І по сьогоднішній день цей великий твір мистецтва є загадкою для всього людства. Навіть сам автор провів багато часу в роздумах про створену роботу й можливо тільки йому єдино зрозумілий дійсний зміст картини. На яке сприйняття й розуміння був розрахований чорний квадрат, не знає ніхто.
Хтось побачить у ньому просто чорний квадрат, а може бути, хтось знайде особливий, зрозумілий тільки йому, власний зміст.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.